Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Bilousova L$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Bilousova L. I. 
Diagnosis of problems of management of the students' independent work in the information and communication pedagogical environment [Електронний ресурс] / L. I. Bilousova, O. G. Kolgatin, L. S. Kolgatina // Інформаційні технології в освіті. - 2014. - Вип. 20. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2014_20_3
За допомогою методу анкетування студентів проведено діагностику особливостей реалізації самостійної роботи в навчальному процесі педагогічного університету. Аналіз одержаних даних надає можливість підтвердити корисність систематичної самостійної роботи, визначити деякі причини труднощів. Зокрема, студенти, які часто працюють самостійно, успішніше в навчанні, люблять свою майбутню професію; самостійна робота не замінює аудиторну, а скоріше доповнює її, так, студенти, які часто працюють самостійно, частіше відвідують лекції. Встановлено деякі статистично значущі фактори, які перешкоджають самостійній роботі: перевантаження з інших предметів; інерція, лінощі; житлові умови; наявність хобі, яке є окремим від навчальної задачі; родинні проблеми. Студенти широко використовують Інтернет ресурси в процесі самостійної роботи, але це відбувається спонтанно й не чинить належного позитивного впливу на успішність навчання. Тому, управління самостійною роботою має забезпечуватися спеціальними засобами в інформаційно-комунікаційному педагогічному середовищі, які спрямовані на підвищення ефективності застосування Інтернет ресурсів в процесі самостійної роботи студентів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 143.148 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Bilousova L. I. 
Computer models using in terms of the realization of holistic approach to school mathematics learning [Електронний ресурс] / L. I. Bilousova, L. E. Gryzun // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_3
Аналіз проблем сучасної математичної освіти свідчить про необхідність удосконалення підходів до навчання. Математика сьогодні, як складна інтегрована наука, прагне стати мостом між різними предметними областями, що викликає більшу важливість глибокого розуміння її основ. З іншого боку, вивчення математики виявляється дуже складним для школярів, оскільки вона оперує системою понять з високим рівнем абстракції. Таким чином, згідно з дослідженнями, уявляється необхідним впровадження холістичних освітніх ідей у викладання математики в школі. Це може допомогти сформувати у школярів концентровані концептуальні математичні знання та полегшити їх використання. Однак, щоб ефективно застосовувати цілісний підхід, ми повинні озброїти вчителів належними дидактичними засобами. Зважаючи на вищевикладене, розробка комп'ютерних моделей та їх впровадження для цілісного вивчення математичних об'єктів стають актуальними для сучасної освіти. Мета роботи - представлення авторського комплексу комп'ютерних моделей та їх дидактичної підтримки щодо опанування школярами абстрактних математичних понять. Висвітлено роль моделей і рекомендацій для їх використання з точки зору цілісного підходу до вивчення математики в школі. Аналіз низки досліджень надає змогу сформулювати теоретичні основи щодо особливостей оволодіння студентами математичними об'єктами, а також з'ясувати труднощі, які можуть виникнути під час навчання, та запропонувати інструменти для їх подолання. У ході дослідження застосовано набір теоретичних, емпіричних і моделювальних методів. Теоретичним підгрунтям розробки комп'ютерних моделей є комплексний аналіз чинної навчальної програми з математики, вимоги до кінцевих вимог до знань учнів, а також вивчення відповідних предметних областей, які автори провели заздалегідь. Для того, щоб вдовольнити основні принципи цілісного підходу до математичної освіти, необхідно також виявити ключові математичні об'єкти, встановити зв'язки між ними, побудувати ланцюги належних внутрішніх і трансдисциплінарних зв'язків. Результати теоретичного аналізу використано у процесі розробки авторського комплексу комп'ютерних моделей, які доцільно застосовувати за умов реалізації цілісного підходу до навчання математики в школі. Комплекс охоплює кілька груп моделей, спрямованих на полегшення освоєння ряду абстрактних математичних понять. Висвітлено процес розробки моделей, їх функціонал та дидактичну підтримку. Обгрунтовано та проаналізовано потенціал розробленого комплексу комп'ютерних моделей щодо їх реалізації за умовах цілісного підходу до вивчення математики в школі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.587 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Bilousova L. 
Extraordinary diplomatic mission of the UPR in Greece: information war for Ukraine in the Athens press (1919–1920) [Електронний ресурс] / L. Bilousova // Україна дипломатична. - 2015. - Вип. 16. - С. 879. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrdip_2015_16_112
Попередній перегляд:   Завантажити - 80.148 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Olefirenko N. V. 
E-learning resources for successful math teaching to pupils of primary school [Електронний ресурс] / N. V. Olefirenko, I. I. Kostikova, N. O. Ponomarova, L. I. Bilousova, A. V. Pikilnyak // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2019. - Вип. 52. - С. 215-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2019_52_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.879 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Bilousova L. I. 
A simulation of synchronized curriculum for IT-specialist training based on Petri nets [Електронний ресурс] / L. I. Bilousova, L. E. Gryzun // Educational dimension. - 2022. - Вип. 58. - С. 55-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2022_58_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 777.422 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Bilousova L. I. 
Features of design of digital aids for training students with autistic disorders [Електронний ресурс] / L. I. Bilousova, L. E. Gryzun, N. P. Volkova // CTE Workshop Proceedings. - 2021. - Vol. 8. - С. 221-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2021_8_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.078 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Bilousova L. I. 
Informatics teacher's training for design of innovative learning aids [Електронний ресурс] / L. I. Bilousova, L. E. Gryzun, Ju. O. Rakusa, E. O. Shmeltser // CTE Workshop Proceedings. - 2020. - Vol. 7. - С. 563-577. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2020_7_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.244 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Bilousova L. I. 
Cloud-based complex of computer transdisciplinary models in the context of holistic educational approach [Електронний ресурс] / L. I. Bilousova, L. E. Gryzun, D. H. Sherstiuk, E. O. Shmeltser // CTE Workshop Proceedings. - 2019. - Vol. 6. - С. 336-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2019_6_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 699.414 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Olefirenko N. V. 
E-learning resources for successful math teaching to pupils of primary school [Електронний ресурс] / N. V. Olefirenko, I. I. Kostikova, N. O. Ponomarova, L. I. Bilousova, A. V. Pikilnyak // CTE Workshop Proceedings. - 2019. - Vol. 6. - С. 443-458. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2019_6_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 610.995 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Bilousova L. I. 
Interactive methods in blended learning of the fundamentals of UI/UX design by pre-service specialists [Електронний ресурс] / L. I. Bilousova, L. E. Gryzun, N. V. Zhytienova // Educational Technology Quarterly. - 2021. - Vol. 2021, Iss. 3. - С. 415-428. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edtq_2021_2021_3_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 795.202 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Bilousova L. I. 
Computer-oriented management of students' educational activity in informatics practicum [Електронний ресурс] / L. I. Bilousova, O. H. Kolgatin, L. S. Kolgatina // Educational Technology Quarterly. - 2023. - Vol. 2023, Iss. 3. - С. 256-276. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edtq_2023_2023_3_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 972.295 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського