Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Bilousova L$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Bilousova L. I. Diagnosis of problems of management of the students' independent work in the information and communication pedagogical environment [Електронний ресурс] / L. I. Bilousova, O. G. Kolgatin, L. S. Kolgatina // Інформаційні технології в освіті. - 2014. - Вип. 20. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2014_20_3 За допомогою методу анкетування студентів проведено діагностику особливостей реалізації самостійної роботи в навчальному процесі педагогічного університету. Аналіз одержаних даних надає можливість підтвердити корисність систематичної самостійної роботи, визначити деякі причини труднощів. Зокрема, студенти, які часто працюють самостійно, успішніше в навчанні, люблять свою майбутню професію; самостійна робота не замінює аудиторну, а скоріше доповнює її, так, студенти, які часто працюють самостійно, частіше відвідують лекції. Встановлено деякі статистично значущі фактори, які перешкоджають самостійній роботі: перевантаження з інших предметів; інерція, лінощі; житлові умови; наявність хобі, яке є окремим від навчальної задачі; родинні проблеми. Студенти широко використовують Інтернет ресурси в процесі самостійної роботи, але це відбувається спонтанно й не чинить належного позитивного впливу на успішність навчання. Тому, управління самостійною роботою має забезпечуватися спеціальними засобами в інформаційно-комунікаційному педагогічному середовищі, які спрямовані на підвищення ефективності застосування Інтернет ресурсів в процесі самостійної роботи студентів.
| 2. |
Bilousova L. I. Computer models using in terms of the realization of holistic approach to school mathematics learning [Електронний ресурс] / L. I. Bilousova, L. E. Gryzun // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_3 Аналіз проблем сучасної математичної освіти свідчить про необхідність удосконалення підходів до навчання. Математика сьогодні, як складна інтегрована наука, прагне стати мостом між різними предметними областями, що викликає більшу важливість глибокого розуміння її основ. З іншого боку, вивчення математики виявляється дуже складним для школярів, оскільки вона оперує системою понять з високим рівнем абстракції. Таким чином, згідно з дослідженнями, уявляється необхідним впровадження холістичних освітніх ідей у викладання математики в школі. Це може допомогти сформувати у школярів концентровані концептуальні математичні знання та полегшити їх використання. Однак, щоб ефективно застосовувати цілісний підхід, ми повинні озброїти вчителів належними дидактичними засобами. Зважаючи на вищевикладене, розробка комп'ютерних моделей та їх впровадження для цілісного вивчення математичних об'єктів стають актуальними для сучасної освіти. Мета роботи - представлення авторського комплексу комп'ютерних моделей та їх дидактичної підтримки щодо опанування школярами абстрактних математичних понять. Висвітлено роль моделей і рекомендацій для їх використання з точки зору цілісного підходу до вивчення математики в школі. Аналіз низки досліджень надає змогу сформулювати теоретичні основи щодо особливостей оволодіння студентами математичними об'єктами, а також з'ясувати труднощі, які можуть виникнути під час навчання, та запропонувати інструменти для їх подолання. У ході дослідження застосовано набір теоретичних, емпіричних і моделювальних методів. Теоретичним підгрунтям розробки комп'ютерних моделей є комплексний аналіз чинної навчальної програми з математики, вимоги до кінцевих вимог до знань учнів, а також вивчення відповідних предметних областей, які автори провели заздалегідь. Для того, щоб вдовольнити основні принципи цілісного підходу до математичної освіти, необхідно також виявити ключові математичні об'єкти, встановити зв'язки між ними, побудувати ланцюги належних внутрішніх і трансдисциплінарних зв'язків. Результати теоретичного аналізу використано у процесі розробки авторського комплексу комп'ютерних моделей, які доцільно застосовувати за умов реалізації цілісного підходу до навчання математики в школі. Комплекс охоплює кілька груп моделей, спрямованих на полегшення освоєння ряду абстрактних математичних понять. Висвітлено процес розробки моделей, їх функціонал та дидактичну підтримку. Обгрунтовано та проаналізовано потенціал розробленого комплексу комп'ютерних моделей щодо їх реалізації за умовах цілісного підходу до вивчення математики в школі.
| 3. |
Bilousova L. Extraordinary diplomatic mission of the UPR in Greece: information war for Ukraine in the Athens press (1919–1920) [Електронний ресурс] / L. Bilousova // Україна дипломатична. - 2015. - Вип. 16. - С. 879. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrdip_2015_16_112
| 4. |
Olefirenko N. V. E-learning resources for successful math teaching to pupils of primary school [Електронний ресурс] / N. V. Olefirenko, I. I. Kostikova, N. O. Ponomarova, L. I. Bilousova, A. V. Pikilnyak // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2019. - Вип. 52. - С. 215-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2019_52_16
| 5. |
Bilousova L. I. A simulation of synchronized curriculum for IT-specialist training based on Petri nets [Електронний ресурс] / L. I. Bilousova, L. E. Gryzun // Educational dimension. - 2022. - Вип. 58. - С. 55-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2022_58_6
| 6. |
Bilousova L. I. Features of design of digital aids for training students with autistic disorders [Електронний ресурс] / L. I. Bilousova, L. E. Gryzun, N. P. Volkova // CTE Workshop Proceedings. - 2021. - Vol. 8. - С. 221-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2021_8_13
| 7. |
Bilousova L. I. Informatics teacher's training for design of innovative learning aids [Електронний ресурс] / L. I. Bilousova, L. E. Gryzun, Ju. O. Rakusa, E. O. Shmeltser // CTE Workshop Proceedings. - 2020. - Vol. 7. - С. 563-577. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2020_7_36
| 8. |
Bilousova L. I. Cloud-based complex of computer transdisciplinary models in the context of holistic educational approach [Електронний ресурс] / L. I. Bilousova, L. E. Gryzun, D. H. Sherstiuk, E. O. Shmeltser // CTE Workshop Proceedings. - 2019. - Vol. 6. - С. 336-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2019_6_25
| 9. |
Olefirenko N. V. E-learning resources for successful math teaching to pupils of primary school [Електронний ресурс] / N. V. Olefirenko, I. I. Kostikova, N. O. Ponomarova, L. I. Bilousova, A. V. Pikilnyak // CTE Workshop Proceedings. - 2019. - Vol. 6. - С. 443-458. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2019_6_33
| 10. |
Bilousova L. I. Interactive methods in blended learning of the fundamentals of UI/UX design by pre-service specialists [Електронний ресурс] / L. I. Bilousova, L. E. Gryzun, N. V. Zhytienova // Educational Technology Quarterly. - 2021. - Vol. 2021, Iss. 3. - С. 415-428. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edtq_2021_2021_3_8
| 11. |
Bilousova L. I. Computer-oriented management of students' educational activity in informatics practicum [Електронний ресурс] / L. I. Bilousova, O. H. Kolgatin, L. S. Kolgatina // Educational Technology Quarterly. - 2023. - Vol. 2023, Iss. 3. - С. 256-276. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edtq_2023_2023_3_4
|
|
|